i know this world is so cold and deceiving. but i keep my head up like my nose is bleeding

ja har världens bästa kille

Publicerad 2012-02-16 18:56:42 i Allmänt

när han ler mot mej, äre som att ja bli kär på nytt.
varje gång han lägger armarna runt mej och håller mej hårt mot hans kropp, pirrar de i min mage och ja blir knäsvag, precis som första gången.
när han kommer gående mot mej kan ja int sluta le, vill springa fram till han och hoppa på han och aldrig släppa taget.
när han tar min hand eller lägger armen runt mej bland folk känns de som att ja svävar på moln, ja bli så otroligt glad, han vågar visa bland folk att han e min även om ja e osminkad och har lockigt hår.
när han håller om mej då vi ska sova, då ja känner hans varma andetag mot min nacke, vill ja att tiden ska stanna.
när ja får mina gråtattacker på natten, håller han om mej mot sitt bröst, han håller mej hårt, han säger att han aldrig ska lämna mej, och ja tror han, ja tror att han aldrig kommer lämna mej.
då ja e pigg på natten och drygar då han försöker sova, tar han ba tag i mej, drar mej närmare han, håller om mej hårt, och trycker mitt huvud mot hans hals, han vet att de e enda sättet att få mej lugn.
ja älskar då vi busar, då ja kan slå han, sen så slutar de me att vi sitter och slår varann och jagar varann, vi ramlar skrattandes omkull på sängen eller golvet, han tar mitt huvud i sina händer och kysser mej mjukt. sen kittlar han mej i sidan och allt börjar om igen.
ja känner mej så liten i dina armar, ja älskar den känslan.


ja älskar alla stunder vi har tobbe. ja älskar allt vi gör. ja har aldrig vare så här kär i nån. och ja vet att de här kommer hålla länge. snart firar vi ett halvår, tiden har gått så fort.
ja känner mej som då man va yngre, då man vart dökär. och sa att man aldrig skulle lämna den personen. men nu e ja seriös, ja kommer aldrig lämna dej. ja vet att vi e gjorda för varann, de e tänkt att vi ska va tillsammans. spelar ingen roll va andra säger om dej. dom få snacka hur mycke skit dom vill, men ja vet sannningen.
ja älskar dej tobbe.


06/09-11
ja kommer aldrig glömma den dagen.
ja kommer aldrig glömma våran första kyss.
ja kommer aldrig glömma hur nervös ja va.
ja kommer aldrig glömma hur mycke de pirrade i min mage då du la armen runt mej.
ja älskar dej mest av allt.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela