i know this world is so cold and deceiving. but i keep my head up like my nose is bleeding

wuue

Publicerad 2012-06-14 14:39:56 i Allmänt

va ju på vännäsbadet igår. och fan va kul vi hade !
va ju me nik, tvillingarna, syrran, loppan, benne, lukas, viktor, tim, sussi, angelica och jossan (tror ja fick me alla)
aja, ja vart deprimerad då min telefon hamna i poolen.
loppan höll i mina armar och nik mina ben, dom stog vid kanten av poolen och gunga mej fram och tillbaka. tillslut hörde ja nån skrika:
DIN TELEFON LIGGER I POOLEN!
ja satte mej på knä och ba:
NEEEJ MIN TELEFOOOOOON!
nästa sekund se ja nik dyka i me kläder och skor och allt.. min räddare för kvällen!

aja, kom hem två igår. fett pigg va ja då.. och idag blire stan, så nu måste ja gå och duscha. jobbiiigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela