i know this world is so cold and deceiving. but i keep my head up like my nose is bleeding

You looking at me but I'm looking through you

Publicerad 2012-05-21 22:24:10 i Allmänt

e hemma nu. första gången på länge som ja ska sova hemma.
och de e bara för att ja ska till lycksele imorrn bitti så..

ska ja va ärlig, så fort ja kom hem la ja mej i min säng, lyssna på musik och börja storgrina.
de tar hårt att va tillbaka här, även fast de ba e en natt.
ja får ångest och vet int va ja ska göra.
hade ja haft cigg nu hade ja rökt som fan, men tyvärr så ha ja int de..

mitt liv e lite upp och ner just nu.
förlora en av mina bästavänner, en som stog mej så jävla nära.
men ja lyckades såra han som me alla andra.
och de va faktiskt int me flit.
och samtidigt som ja lyckades såra han hoppades ja på alldeles för mke, trodde att en kille gilla mej.
men så vare int.
både ja och min bästavän blev sårad helt i onödan.

ja ha gjort ganska dumma grejer i mitt liv , rökt i snart tre år. börjat snusa, dricker så ofta ja kan.
och provat röka hasch. som absolut int e värte.

pierca mej och vart utkastad, skolkat i två och ett halvt år tills ja äntligen fatta att ja måste ta tag i skolan, gått om åttan.

snackat me soc, bup och kurator, men dum som ja va så sket ja i va dom sa. fast egentligen, soc suger.
ha snackat me dom sen sjuan, och kolla, ja mår sämre än nånsin, ja bo int ens hemma längre och int fan gör dom ett skit åt de. hur dåligt måste man må innan dom gör nått? dom säger att dom fattar hur de e, men så äre fan int.
då hade ja int vare här.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela