i know this world is so cold and deceiving. but i keep my head up like my nose is bleeding

bitch please

Publicerad 2012-10-04 17:47:29 i Allmänt

blev duktigt less på min telefon idag.
för de första så lagga den fast hela tiden, för de andra så had ja ingen täckning på typ två timmar..
funderar starkt på att köp mej en ny sån här:
har ju en sån rosa. men tyvärr så ha ja allti tage ut mina utbrott på den så den e sönderkastad, gå int att starta längre.
men annars va den ganska bra faktiskt. ja, om man int kasta den i golvet elle väggar då.
om ja minns rätt tro ja faktiskt int att den lagga. men ja kan ju ta fel oxå.
nu måst ja ba ta reda på va dom kostar oxå, sen lämna in min LG på lagning för att laga skärmen. sen få ja väl se om ja kom använda den sen igen.
aja, de där e min plan just nu iaf!
 
på lördag blire ju att fara te lilja, ha ju öppethus då, ska passa på att träffa kompisar:)
ja kanske ha skrive de förut? känns som de, men aja, nu få ni veta igen:)
min älskling ska dit oxå, sen kom han sova här i helgen, fan va ja sakna han!
 
en till film ja tyck ni ska se e den här:
såg nyss klart den och den e sjukt bra! och sorglig. men lätt värt att se den även fast den e två timmar och 8 minuter lång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela