i know this world is so cold and deceiving. but i keep my head up like my nose is bleeding

miss you

Publicerad 2012-10-03 23:02:42 i Allmänt

sms från älskling:
alltså de här är första gången ja nånsin känt så här för nån som ja känner för dig.
de är så sjukt att bara på en månad känner ja att du verkligen är den rätta! men ingen annan än dig kommer nånsin kunna få mig och de är bara du som kommer få känna min famn på de sättet som ja kramar dig.
de är bara du som kommer få känna min kärlek som jag har till dig,
du är mitt liv tamefan skulle aldrig kunna leva utan dig vid min sida.
du är min ängel, mitt hjärta, mina tankar!
du är den enda ja vill va me.
jag älskar verkligen dig och ja hoppas du kan förstå de!
hoppas du får en bra dag hjärtat<3
 
vet ni hur underbart de e att se ett sånt sms de första man gör då man vaknar upp?
älskar verkligen då alle få sina stunder och skriver sånna sms.
 
iaf, fick veta betyget på min svenska uppsats idag. och ja fick VG,.
helvete va stolt ja e eftersom ja skrev den på typ 10 minuter.. haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela